Pogosta vprašanja

 

Če naročim danes, kdaj lahko pričakujem dostavo izdelka?

Rok dostave za izdelke na naši spletni strani je 1-2 delovne dni (če ima izdelek označeno z ''Rok dobave:1-2 dni'').

Izdelki naročeni vsak delovni dan s Pošta Slovenije do 15:00 ure  in z GLS Slovenija do 12:00 ure bodo odpremljeni še isti dan in jih lahko pričakujete že naslednji delovni dan.

 

Ali bom naročilo prejel v diskretni embalaži?

V naši spletni trgovini vam zagotavljamo, da so vsa naročila odposlana v 100% diskretni in nevtralni embalaži. Prejeli jih boste v klasični rjavi škatli brez napisov in logotipa podjetja. Na sprejemnici pa bo kot pošiljatelj navedena spletna trgovina Damjan Muhvič s.p. in ne Svet erotike.  

 

Če z izdelkom nisem zadovoljen, ali ga lahko vrnem?

Izdelke, s katerimi niste zadovoljni, lahko zamenjate z drugimi izdelki ali pa zahtevate povračilo kupnine. Rok vračila je 14 dni od dneva nakupa, o vračilu nas morate predhodno obvestiti na enega izmed kontaktov. Izdelke lahko pošljete nazaj na naslov, ki je naveden na računu: Damjan Muhvič s.p., Virmaše 133, 4220 Škofja Loka. 

Izdelki morajo biti zapakirani v originalni, nepoškodovani embalaži in ne smejo biti uporabljeni, saj v nasprotnem primeru menjava oziroma vračilo nista možna. Stroške pošiljanja vračila krije stranka sama.

 

Kakšen je strošek dostave in kdo dostavlja pakete?

Strošek dostave za naročila ne glede na težo in količino znaša 3,70€. V primeru, da skupni znesek naročila presega 50€, pa je dostava brezplačna.

Izbirate lahko med Pošto Slovenije ali dostavno službo GLS. 

*Strošek provizije pri dostavi na dom, poštno ležeče, dostavi na MOL bencinski servis in paketomatu krijemo mi.

*Strošek provizije pri dostavi na bencinski servis Petrol pa krije naročnik. Višina provizije za dostavo na bencinski servis pa znaša 1,50€. Provizijo plačate ob prevzemu naročila družbi Petrol d.d.

 

Kaj naj storim, če me v času dostave ne bo doma?

V primeru, da vas ne bo doma, vam bo poštar pustil obvestilo v nabiralniku, in boste paket lahko prevzeli na svoji pošti. V primeru izbire GLS dostavne službe pa se lahko s kurirjem dogovorite za prevzem v paketni trgovini ali GLS Paketomatu. 

 

Naročila ne želim prejeti na dom, kakšne imam še možnosti prevzema?

Poleg dostave na dom imate še tri različne možnosti prevzema, in sicer:

  • Poštno ležeče: Paket vas počaka na izbrani pošti. Na dom ne boste prejeli nobenega obvestila.
  • Bencinski servis: Paket lahko prevzamete v delovnem času izbranega Petrol bencinskega servisa ali MOL iz seznama Pošte Slovenije. 
  • Paketomat: Paket lahko 24 ur na dan prevzamete na poljubnem paketomatu Pošte Slovenije.
  • GLS Paketomat ali paketna trgovina: Na paketomatu lahko paket prevzamete 24 ur na dan, v paketnih trgovinah pa najmanj do 18 ure (odvisno od delovnika izbrane paketne trgovine)

 

Kakšne so možnosti plačila?

  • Plačilo po povzetju

Odkupnino paketa boste plačali ob dostavi, kurirju Pošte Slovenije ali GLS dostavne službe.

  • Plačilo po predračunu

Ob zaključku naročila boste na e-mail prejeli potrdilo naročila, v katerem bodo navedeni podatki za plačilo. Takoj, ko bo plačilo vidno, oziroma nam boste posredovali potrdilo o plačilu, bo le to odpremljeno.

  • Plačilo s plačilno kartico

Plačilo poteka preko kodirane, varovane povezave, na katero vas sistem avtomatično pripelje ob zaključku naročila. Trenutno podpiramo naslednje plačilne kartice: Mastercard, Maestro, Visa in BA Maestro.

 

Imam težave z oddajanjem naročila.

V kolikor ne morete oddati naročila, še enkrat preverite ali ste pravilno izpolnili ter označili vsa obvezna polja. V primeru, da ste registriran uporabnik, pa se morate pred oddajo vpisati. Če imate po pregledu še vedno težave z oddajanjem, pa nas lahko o tem obvestite na e-mail info@sveterotike.si ali brezplačno številko 080 12 99, kjer vam bomo skupaj našli rešitev.

 

Ali imajo izdelki garancijo?

Vsi električni izdelki imajo 2 leti garancije od dneva nakupa.

 

Kako koristim in kje lahko dobim kodo za popust?

Znižane izdelke lahko najdete v kategoriji 'Popusti do -60%', redno pa imamo aktivne tudi različne kode za popust, ki jih lahko zasledite na različnih lokacijah in ob prijavi na naše e-novičke.

Kodo za popust vnesite v zaključku naročila, in sicer po naslednjem postopku.

1. Pravilno VPIŠI KODO za popust v prazen siv okenček (spodaj obarvan z rumeno) poleg gumba 'Uporabi kodo popusta'.

2. Obvezno pritisnite gumb UPORABI POPUST, da jo potrdite, saj v nasprotnem primeru koda ne bo veljavna.

3. Sistem bo avtomatično odštel/upošteval vneseni kupon. Nov znesek bo takoj viden.

 

V primeru kakršnihkoli težav s kuponi, nas lahko kontaktirate na info@sveterotike.si , ali pa nam samo v opombe napišite s katerim kuponom ste imeli težave in ga bomo upoštevali.

Pri naročilu lahko koristite samo ENO kodo za popust, razen, če je navedeno drugače.

 

Prejel sem izdelek in ne deluje.

V primeru, da prejmete izdelek, ki ne deluje, sprva preverite ali ste pravilno vstavili baterijske vložke, pri pripomočkih z napajanjem pa jih je potrebno pred prvo uporabo tudi v celoti napolniti preko USB priključka. Po tem koraku pa podrobno preberite navodila za uporabo izdelka. Če je izdelek še vedno neodziven oziroma gre za tovarniško napako, vam bomo poslali novega. Za nadaljnja navodila nas v tem primeru kontaktirajte na info@sveterotike.si

 

Prvič nakupujem v erotični trgovini in ne vem za kateri izdelek naj se odločim.

Hvala, da ste izbrali našo spletno trgovino za prvo erotično nakupovanje. Naši svetovalci vam bodo z veseljem pomagali pri izbiri popolnega pripomočka. Lahko nas kontaktirate na e-mail ali pokličete po telefonu. Lahko pa nam vsa vprašanja zastavite tudi preko klepetalnika v živo, ki je na spletni strani aktiven med našim delovnim časom.